A Dolce Vita Konyha webáruház a megrendelt termékeket raktárkészlet függvényében 5 munkanapon belül igyekszik biztosítani, kivételt képeznek ez alól a termékinformációban egyedileg feltüntetett szállítási határidők. Nagykereskedőink készlete folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését. 

 

A termékek átvételére az alábbi módokon van lehetőség:

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL DOLCE VITA KÖZPONTI IRODÁBAN

Lehetőség van a megrendelt tételek személyes átvételére szállítási költség nélkül, Budapesten. Az átvételi pont a rendelés véglegesítésekor választható ki.  

Dolce Vita Konyha Webáruház Ügyfészolgálati Iroda 1093 Budapest, Lónyay utca 41. 
Rendelések átvétele: hétköznaponként 10-17 óráig
Telefonszám: +36 1 210 3952, +36 20 43 88 708  

Választható fizetési módok: helyszíni fizetés átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával, online bankkártyás fizetés (rendelés leadásakor), paypal (rendelés leadásakor), banki előre utalás. Ezekről részletesen a fizetési módok oldalon alatt tájékozódhat.

Konkrét, azonnali termékigény esetén kérjük, érdeklődjön telefonon a raktárkészletről!  

A webáruházon keresztül leadott rendelésnél az áru beérkezéséről, illetve a csomag összekészítéséről a vásárlót e-mailben értesítjük, aki az értesítéstől számítva 5 munkanapon belül köteles a csomagot átvenni. A határidő elteltével telefonon vagy írásban emlékeztetjük. 
A csomag természetesen tovább is tartható, amennyiben nem áll módjában 5 munkanapon belül átvenni. Ebben az esetben kérjük, e-mailen vagy telefonon értesítsen bennünket, hogy rendelése ne kerüljön törlésre.  

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL PICK PACK PONTON VAGY GLS CSOMAGPONTON

Pick Pack és GLS csomagpontra történő csomagküldés díja egységesen: bruttó 890,- Ft  
Bruttó 25 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!  

Szállítási idő: Budapesten belül a feladástól számított 1 munkanap, vidékre GLS csomagpontra 1, Pick Pack pontra 2 munkanap. 
  
Választható fizetési módok:
utánvét, azaz fizetés az átvételi ponton készpénzzel vagy bankkártyával (díja 250 Ft), online bankkártyás fizetés (rendelés leadásakor), paypal (rendelés leadásakor), banki előre utalás. Ezekről részletesen a fizetési módok oldalon alatt tájékozódhat. 

A Pick Pack Pont és a GLS csomagpont költség- és időhatékony alternatív csomagküldő szolgálatok, mellyel a webáruházban leadott internetes rendeléseiket egyszerűen, kényelmesen, napirendjük ritmusát szem előtt tartva vehetik át több száz település majdnem 1000 kiszállítási pontján.
Ha Önnek a futárral történő kézbesítés túl költséges, vagy nem tud a megadott időben a szállítási címen lenni, vagy szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni, akkor mindenképpen válassza a kényelmi, személyes csomagátvételi lehetőséget. 
 

A vásárlók e-mailben és sms-ben kapnak tájékoztatást a csomag átvételi pontra érkezéséről, majd emlékeztetőt az átvétel lejárati határieje előtti napon. A személyes átvétel ugyanolyan gyors, és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, ám a készpénzes fizetés mellett lehetőség van számos Pick Pack Pont és GLS Csomagpont átvevőhelyen bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok a nyitva tartási időtől függően szombaton, sőt akár vasárnap is átvehetőek. 

A vásárlónak 7 naptári nap áll rendelkezésére a csomag átvételére, ez idő alatt a Ponton várakozik a csomag. A 7 naptári nap időtartamú csomagátvételi idő elteltével a csomag visszaküldésre kerül a webáruház részére. Amennyiben a Vásárló közvetlenül jelzi az ügyfélszolgálat felé az őrzési idő meghosszabbítására vonatkozó igényét, úgy erre lehetőség van maximum további 7 napig.  
 
A pontos nyitvatartási időket és a boltokra vonatkozó egyéb információkat (például igénybe vehető fizetési módok) a Pick Pack pont weboldalán és a GLS Futárszolgálat weboldalán találja. 

 

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS 

A házhozszállítás díja Magyarország területén, címenként egységesen bruttó 1600,- Ft
Bruttó 25 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes! 

Szállítási idő: a feladástól számított 1 munkanap. 

Választható fizetési módok: utánvét, azaz fizetés átvételkor a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával (díja 250 Ft), online bankkártyás fizetés (rendelés leadásakor), paypal (rendelés leadásakor), banki előre utalás. Ezekről részletesen a fizetési módok oldalon alatt tájékozódhat. 

A megrendelt termékeket kizárólagGLS Futárszolgálat segítségével juttatjuk el az Ön által megadott szállítási címre, postai feladásra nincs lehetőség.
A GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon reggel 8 és délután 5 óra között kézbesítenek, ezért javasoljuk, hogy a megrendelés során olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). Kérjük, feltétlenül adja meg mobiltelefonszámát, így a futár el tudja érni Önt, amennyiben további egyeztetés szükséges. A GLS sms-ben és e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően.
Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS Csomagpontba. 

A második értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldik, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is. 

Annak érdekében, hogy a szállítási problémákat elkerüljük, néhány tanácsot szeretnénk megrendelőinknek adni: 

A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük ügyeljen, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg, illetve nagyobb cégeknél a recepciót vagy postázással foglalkozó kollégáját értesítse, hogy küldeményt vár!
* Az áruház rendszere teljesen automatikus: amit Ön rendeléskor a megfelelő mezőkben megad, az automatikusan, ellenőrzés nélkül kerül a küldeményre, ezért kérjük, feltétlenül figyeljen oda, hogy pontos szállítási adatokat írjon be! Ez vonatkozik a szállítási névre is: ha Ön a megrendelő, de a megadott címen nem az Ön neve van kiírva az ajtóra vagy a postaládára, adja meg az ott szereplő nevet is.
* Ha a futár nem talál senkit a címen, értesítést hagy, de sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele stb. Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés.

 

EGYÉB INFORMÁCIÓK A CSOMAGOKKAL KAPCSOLATBAN

A díjváltoztatás jogát fenntartjuk, de a már leadott rendelések teljesítése azért a díjért történik, amit a rendelés jóváhagyásakor feltüntettünk és ami a visszajelző e-mailben is szerepel. (Kivéve, ha a rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek: a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási kondíciók vonatkoznak.)
A szállítási díj az áru áfa-tartalmával azonos kulcsú általános forgalmi adót tartalmaz, melyről minden esetben - az áruval együtt - áfás számlát adunk, amit megtalál a küldeményben! 

Néhány fontos tudnivaló

- Sérülés

Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt, illetve a Pick Pack ponton szíveskedjen megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a dobozon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nyilvánvalóan nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba az info@dolcevitakonyha.hu e-mail címen vagy munkaidőben a +36 1 210 3952 vagy a +36 20 43 88 708 telefonszámon.

- Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?

A feladott rendelésekről pontos könyvelést vezetünk. Ha egy küldemény nem érkezik meg, a küldeményen szereplő vonalkódos azonosító alapján lehet megkeresni. Első lépésben kérjük, jelezze számunkra a problémát, hogy a futárszolgálattal fel tudjuk venni a kapcsolatot.